Kombipass


Slå två flugor i en smäll och träna några av våra kombipass. Här varvar vi två olika träningsformer vid ett och samma tillfälle. En eller ibland två ledare kör passen där träningen blir både effektiv och varierad.

Intervall Flex

Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. Under andra hälften tränar du din rörlighet. Intervalldelen har högintensiv karaktär och växlar hela tiden mellan övningar för styrka och kondition. I flexdelen tränar du din funktionella rörlighet i ett dynamiskt och fokuserat flow. De muskler du tröttat ut i intervallavsnittet sträcks ut och blir rörliga, smidiga och avslappnade.
IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning.

Skivstång intervall

Ett Skivstångspass som plussats på med 15 minuter konditionsträning i intervallform. Konditionsövningarna är enkla men rejält jobbiga, om du vill. Passet vänder sig till dig som är vältränad och som vill komplettera Skivstång med konditionsträning i ett och samma pass. Passet är 75 minuter.

  • Barnpassningen har sommarlov, åter i höst igen!

  • Öppettider Friskishallen

  • Sommarens öppettider 19 juni-27 augusti hittar du under nyheter

  • Följ oss på Facebook

facebook