Nytt år = nytt medlemsskap

Det är två viktiga Friskis-saker att ha koll på när det blir nytt år.

Nytt år = ny medlemsavgift. Om det inte är fixat kan du inte boka eller checka in efter årsskiftet. Om du är osäker på om du har betalat medlemsavgift för 2016 så är det bara att kolla det i receptionen.

Vid årsskiftet slutar också den gamla appen att funka.

Bokningsapp

Om du har registrerat dig som användare i bokningssystemet så kan du också boka och avboka pass via vår app.

I-phone: Sök efter Friskis Lidingö på App Store.

Android: Sök efter Friskis Lidingö på Google play.
När du laddat ned appen, logga in med det användarnamn och lösenord.  Nästa gång du öppnar appen, så är du redan inloggad.

OBS! Den tidigare appen fungerar den tyvärr inte längre. Om du använt den tidigare appen, så är det samma inloggningsuppgifter i den nya.

  • Barnpassningen har sommarlov, åter i höst igen!

  • Öppettider Friskishallen

  • Sommarens öppettider 19 juni-27 augusti hittar du under nyheter

  • Följ oss på Facebook

facebook